24 June 2011

jgn nk prasan okayy ? :)

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :D

td kn , mse tgh nk otw blek umah , adeq syirah ckp gnie ..

adeq : eh .. paan ckp kt juariah .. pastuh ckp nan aku suro ckp nan kau ..
syirah : ckp ape ?
adeq : dye ckp , aku da tk ske kau agy larh .. bla bla bla ..
syirah : bla bla bla ?
adeq : ntah larh .. aku tk igt larh dye ckp ape agy :P
syirah : ==' abeyh kau pk aku ske kau ?! puhh-leasee !! harapan larh weyhh ! kau da ade hdop kau , aku pon da ade hdop aku .. @!$%&$*&^%

kan tk psl2 kau da kene maki nan aku .. and psl kau pon larh dose aku mken btambah =='

syirah pon tatao whether nie dr mlot mamat tuh sndri atao dr mlot minah tuh .. ( sbb minah tuh some kind of jealous ? ) hmm .. ntah larh .. g jahanam larh .. skrg nie pon syirah da ade hdop syirah sndri , dye pon da ade hdop dye sndri .. sng citer , kte da ade haluan mseng2 .. tkyah nk bobal bla bla bla tuh sume agy .. menyampah .. tk nmpk ? jap jap .. M - E - N - Y - A - M - P - A - H :) understand ? okayy , good :)

skrg nie pon awk da ade pngganti kte kn ? kte pon da ade pngganti awk .. so jge pngganti kte tuh baek2 ..

bye .


Lots Of Love ,
Syirah ♥

sila comment di bawah ye ? :)

0 Barney: