23 August 2011

sme mcm citer syirah :)

erm , heyy guys :)
td syirah sje saje tekan2 url org .. sume yg syirah maen picet sume kuar .. smpai kt satuh blog satuh pmpn nie .. even tk tnjok gmba , tp syirah tao tuh pmpn .. ceyhh ! haha , okayy , wtv xP dlm byk2 url yg syirah msok , blog dye sorg yg syirah bce . wanna know why ? sbb blog dye sedeyh .. terharu syirah bce :( ade satuh nie syirah copy paste .. sje nk share nan korg ..


yes. saya tahu saya jiwang. tapi saya suka terus terang. saya try tak terus terang kat awak. sy kasi hint. awak paham tapi awak buat-buat tak paham. ugh gelabahnya awak nie ! saya rasa macam nak terus terang dengan awak. tapi saya takut saya hanya tepuk sebelah tangan je. tak ke malu saya nanti. hurm tapi saya nak terus terang jugak kat awak. tapi bukan terus cakap dengan terang kat awak. tapi terus terang kat belog saya. nanti bila saya dah ready saya akan suruh awak baca jugak. hurm lagi...

awk,saya sayang awak. awak nak tahu sebab ape?
sebab awak baik gila dengan saya. saya tahu kenapa awak baik dengan saya. sebab awak nak happykan saya. awak taknak saya terus ingat cerita pahit saya dengan ex saya kan. awak tahu? saya dah lama lupakan ex saya. sebab awak. awak happykan saya. saya ingat lagi apa yg awak cakap "sy akan sentiasa disisi kamu walaupun kamu tak perlukan sy" ayat tu dah cukup buat saya tenang dari mimpi buruk. and awak tahu sekarang nie saya tak perlukan lelaki lain di sisi saya selain awak. saya tahu awak dah berpunya. dah berapa kali saya cakap kat awak "kite tak patut contact. awak dah ada gf" tapi awak tak peduli. Malah awak pujuk saya kalau saya mara dekat awak. ye,saya suka marah awak kan. saya bodoh sebab menggedik dengan awak :) saya tahu tu. tapi awak degil jugak. kenapa pujuk saya. kenapa layan saya. awak tahu tak bila awak buat mcm tu,awak buat saya lagi tambah sayang kat awak.


awk selalu cakap "nape kite tak kenal dari dulu?" awak,jodoh ditangan tuhan. bukan kite yg tentukan :) ugh macam mana nak ckp. SAYA BETUL2 SAYANG KAT AWAK :'(



awak jangan bimbang. saya takkan rosakkan hubungan awak dengan org yg awak sayang. saya janji tu. and saya takan contact awak lagi lepas awk baca benda nie. trust me :)))))



sedeyh larh kot bler bace .. sian pmpn nie .. trigt plak kisah lme .. tp syirah bkan berade kt tmpt pmpn tuh ..

syirah rse skrg dye da tk pkai blog tuh agy .. sbb last post dye April 7 , 2011 .. actually ade byk agy citer dye .. tp korg jgn bce dr awal tao ! bce dr bwah naek atas .. nnti bru korg faham .. citer dye almost the same nan syirah ! :D umur sme plak tuh ;P tp cme watak dye berlainan cket .. hee :) last2 syirah happy ending .. sme larh mcm dye :D klo korg nk bce , bce larh eh ? nie syirah ade tggl kn url blog dye ..




Lots Of Love ,
Syirah

sila comment di bawah ye ? :)

0 Barney: