04 November 2011

i made a mistake :'(

td mse online ieyna ade tules kt status dye .. psl kwn dye tipu dye .. syirah tnye npe .. dye ckp nothing .. memula syirah igt tuh bkan sala syirah .. pk pnyer pk , trigt psl ptg td syirah chjat nan arep .. mmg tk tentu arah arh .. risau thap gler .. tp mmg tuh sume sala syirah .. syirah da pon btau dye sume nyer thru fb inbox .. pastuh dye tros offline .. call tk angkt , msg tk reply .. mmg rabak arh .. menyesal btol larh .. da larh bsok tk skolaa .. hadoiiihhhhhhhhhhhh !!


Sayang , tkmo larh camnie .. aku tanak kte gadoh .. kau da bce kn ape yg aku send kt kau ? kau bole faham kn ? tolong faham situasi aku .. aku sayang kau sangat sangat .. klo bole aku tanak gadoh pon nan kau .. please , forgive me :'(


hari nie mmg hari yg bermasalah .. lpas satuh , satuh .. :'(


#sayang , aku harap sgt kau blas chat aku .. dan aku harap sgt kau bce blog aku nie .. aku nk kte mcm dulu blek :'( aku sayang kau <3




sila comment di bawah ye ? :)

0 Barney: